Alla inlägg under juni 2013

Yo!

Eftersom att alla har varit så dåliga på att skriva här, tänkte jag skriva lite!

På senaste tiden har min familj återvunnit pet-flaskor och jag är väldigt noga med att rycka ut kontakter som sitter i och inte behövs!

Valde ekologiska äpplen när jag var till affären, och försöker att göra så bra som möjligt för #miljön !

  Såg att någon laddat upp den här bilden utan att publicera den, haha det måste ha varit Tove...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej! Vi är klasserna 5&6 och vi ska blogga om miljön. Vi kommer att skriva tips och saker du kan göra för att hjälpa miljön. Vi är 25 st och vi kommer att blogga så ofta vi kan.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

känner du till WWF och vet du vad det står för?
 Ja
 kan hört någon nämna den, men vet ej vad det står för
 nej

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv vad du tycker här!


Ovido - Quiz & Flashcards